


Čini Vam se zanimljiva ova priča? Možete i Vi biti deo nje! Postanite nam partner i zajedno sa nama podržite napredak mladih ljudi. Koji su uslovi za to?
Imaćete mogućnost da držite radionice delegatima i prenesete svoju priču koja će možda biti početak tuđe. Na konferenciji učestvuju kompanije od 50+ zaposlenih koje posluju u sferama biznisa kao što su marketing, ljudski resursi, prodaja i projektni menadžment. U zavisnosti od paketa i beneficija koje su vam interesantne, investicija za projekat je različita, ali od nas možete očekivati isticanje našeg partnerstva i rad na tome da ispunimo očekivano. Mi smo tu da učinimo Vaše iskustvo prijatnim i radimo na očuvanju jedne dugoročne saradnje.
Imaćete mogućnost da držite radionice delegatima i prenesete svoju priču koja će možda biti početak tuđe. Na konferenciji učestvuju kompanije od 50+ zaposlenih koje posluju u sferama biznisa kao što su marketing, ljudski resursi, prodaja i projektni menadžment. U zavisnosti od paketa i beneficija koje su vam interesantne, investicija za projekat je različita, ali od nas možete očekivati isticanje našeg partnerstva i rad na tome da ispunimo očekivano. Mi smo tu da učinimo Vaše iskustvo prijatnim i radimo na očuvanju jedne dugoročne saradnje.
PR partneri odnosno naši medijski partneri su kompanije, organizacije, sajtovi, web magazini i javne ličnosti sa kojima sarađujemo u cilju međusobne promocije i ostvarivanju zajedničkih ciljeva. Vid saradnje može biti različit i prilagođen partneru, ali možemo sarađivati u vidu međusobnog objavljivanja sadržaja (blogova, postova, gostovanja, promovisanja događaja na društvenim mrežama preko drugih kanala komunikacije, isticanja partnerstva na sajtu i materijalima), u cilju angažovanja mladih ljudi da čuju za manifestaciju koja bi njih mogla da zainteresuje, a zatim i za inicijaciju učešća u razvoju jedne lepe i velike priče.
PR partneri odnosno naši medijski partneri su kompanije, organizacije, sajtovi, web magazini i javne ličnosti sa kojima sarađujemo u cilju međusobne promocije i ostvarivanju zajedničkih ciljeva. Vid saradnje može biti različit i prilagođen partneru, ali možemo sarađivati u vidu međusobnog objavljivanja sadržaja (blogova, postova, gostovanja, promovisanja događaja na društvenim mrežama preko drugih kanala komunikacije, isticanja partnerstva na sajtu i materijalima), u cilju angažovanja mladih ljudi da čuju za manifestaciju koja bi njih mogla da zainteresuje, a zatim i za inicijaciju učešća u razvoju jedne lepe i velike priče.
Sponzori nam na konferenciji omogućavaju ostvarivanje interakcije sa delegatima na jedan kreativan način – obezbeđujući poklone za učesnike konferencije. U cilju promocije, ali i dodatnog angažovanja i podsticanja delegata na aktivno učešće, rezultiranom nagradom ostavljaju pečat u svesti delegata i lepu uspomenu na konferenciju. Od deljenja Vaših proizvoda na našim kanalima i preko društvenih mreža, preko isticanja našeg partnerstva u cilju doprinosa razvoja Vašeg poslovanja, pa sve do dodatnih benefita kao što su profesionalne slike proizvoda, njihovo testiranje, publicitet, pozicioniranje kao društveno odgovorna firma… Sponzori na neki način beleže iskustvo delegata na samoj konferenciji i upućuju ih na aktivnost, tako da je najveći benefit zapravo doprinos u razvoju potencijala mladih i fokus na njih. Na koji način? Obezbeđivanjem nekog vašeg proizvoda po izboru ili uz zajednički dogovor.
Sponzori nam na konferenciji omogućavaju ostvarivanje interakcije sa delegatima na jedan kreativan način – obezbeđujući poklone za učesnike konferencije. U cilju promocije, ali i dodatnog angažovanja i podsticanja delegata na aktivno učešće, rezultiranom nagradom ostavljaju pečat u svesti delegata i lepu uspomenu na konferenciju. Od deljenja Vaših proizvoda na našim kanalima i preko društvenih mreža, preko isticanja našeg partnerstva u cilju doprinosa razvoja Vašeg poslovanja, pa sve do dodatnih benefita kao što su profesionalne slike proizvoda, njihovo testiranje, publicitet, pozicioniranje kao društveno odgovorna firma… Sponzori na neki način beleže iskustvo delegata na samoj konferenciji i upućuju ih na aktivnost, tako da je najveći benefit zapravo doprinos u razvoju potencijala mladih i fokus na njih. Na koji način? Obezbeđivanjem nekog vašeg proizvoda po izboru ili uz zajednički dogovor.
Ukoliko je i dalje ideja o partnerstvu apstraktna – predloge partnerstava i više informacija o samom projektu i načinima saradnje možete dobiti na mejlu ili na nekoj od naših društvenih mreža!
Ova veb lokacija koristi kolačiće kako bismo vam mogli pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima čuvaju se u vašem pregledaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomaganja našem timu da razume koji su vam odeljci veb stranice najzanimljiviji i najkorisniji.
Strogo neophodni kolačić treba da bude omogućen u svakom trenutku kako bismo mogli da sačuvamo vaše postavke za podešavanja kolačića.
Ako onemogućite ovaj kolačić, nećemo moći da sačuvamo vaše postavke. To znači da ćete svaki put kada posetite ovu veb stranicu morati ponovo da omogućite ili onemogućite kolačiće.