Partneri

Partneri

Naši partneri

Zlatni

Srebrni

Konferenciju su podržali i

PR partneri

USKORO

Sponzori

USKORO

Naši partneri

Zlatni

Lilly
image001

Srebrni

Avnet

Konferenciju su
podržali i

PR partneri

Sponzori

Postani partner

Čini Vam se zanimljiva ova priča? Možete i Vi biti deo nje! Postanite nam partner i zajedno sa nama podržite napredak mladih ljudi. Koji su uslovi za to?

Partner konferencije

PR partneri

Partner konferencije

PR partneri

Partner konferencije

Imaćete mogućnost da držite radionice delegatima i prenesete svoju priču koja će možda biti početak tuđe. Na konferenciji učestvuju kompanije od 50+ zaposlenih koje posluju u sferama biznisa kao što su marketing, ljudski resursi, prodaja i projektni menadžment. U zavisnosti od paketa i beneficija koje su vam interesantne, investicija za projekat je različita, ali od nas možete očekivati isticanje našeg partnerstva i rad na tome da ispunimo očekivano. Mi smo tu da učinimo Vaše iskustvo prijatnim i radimo na očuvanju jedne dugoročne saradnje.

Partner konferencije

Imaćete mogućnost da držite radionice delegatima i prenesete svoju priču koja će možda biti početak tuđe. Na konferenciji učestvuju kompanije od 50+ zaposlenih koje posluju u sferama biznisa kao što su marketing, ljudski resursi, prodaja i projektni menadžment. U zavisnosti od paketa i beneficija koje su vam interesantne, investicija za projekat je različita, ali od nas možete očekivati isticanje našeg partnerstva i rad na tome da ispunimo očekivano. Mi smo tu da učinimo Vaše iskustvo prijatnim i radimo na očuvanju jedne dugoročne saradnje.

PR partneri

PR partneri odnosno naši medijski partneri su kompanije, organizacije, sajtovi, web magazini i javne ličnosti sa kojima sarađujemo u cilju međusobne promocije i ostvarivanju zajedničkih ciljeva.  Vid saradnje može biti različit i prilagođen partneru, ali možemo sarađivati u vidu međusobnog objavljivanja sadržaja (blogova, postova, gostovanja, promovisanja događaja na društvenim mrežama preko drugih kanala komunikacije, isticanja partnerstva na sajtu i materijalima),  u cilju angažovanja mladih ljudi da čuju za manifestaciju koja bi njih mogla da zainteresuje, a zatim i za inicijaciju učešća u razvoju jedne lepe i velike priče.

PR partneri

PR partneri odnosno naši medijski partneri su kompanije, organizacije, sajtovi, web magazini i javne ličnosti sa kojima sarađujemo u cilju međusobne promocije i ostvarivanju zajedničkih ciljeva.  Vid saradnje može biti različit i prilagođen partneru, ali možemo sarađivati u vidu međusobnog objavljivanja sadržaja (blogova, postova, gostovanja, promovisanja događaja na društvenim mrežama preko drugih kanala komunikacije, isticanja partnerstva na sajtu i materijalima),  u cilju angažovanja mladih ljudi da čuju za manifestaciju koja bi njih mogla da zainteresuje, a zatim i za inicijaciju učešća u razvoju jedne lepe i velike priče.

Sponzori

Sponzori nam na konferenciji omogućavaju ostvarivanje interakcije sa delegatima na jedan kreativan način – obezbeđujući poklone za učesnike konferencije. U cilju promocije, ali i dodatnog angažovanja i podsticanja delegata na aktivno učešće, rezultiranom nagradom ostavljaju pečat u svesti delegata i lepu uspomenu na konferenciju. Od deljenja Vaših proizvoda na našim kanalima i preko društvenih mreža, preko isticanja našeg partnerstva u cilju doprinosa razvoja Vašeg poslovanja, pa sve do dodatnih benefita kao što su profesionalne slike proizvoda, njihovo testiranje, publicitet, pozicioniranje kao društveno odgovorna firma… Sponzori na neki način beleže iskustvo delegata na samoj konferenciji i upućuju ih na aktivnost, tako da je najveći benefit zapravo doprinos u razvoju potencijala mladih i fokus na njih. Na koji način? Obezbeđivanjem nekog vašeg proizvoda po izboru ili uz zajednički dogovor.

Sponzori

Sponzori nam na konferenciji omogućavaju ostvarivanje interakcije sa delegatima na jedan kreativan način – obezbeđujući poklone za učesnike konferencije. U cilju promocije, ali i dodatnog angažovanja i podsticanja delegata na aktivno učešće, rezultiranom nagradom ostavljaju pečat u svesti delegata i lepu uspomenu na konferenciju. Od deljenja Vaših proizvoda na našim kanalima i preko društvenih mreža, preko isticanja našeg partnerstva u cilju doprinosa razvoja Vašeg poslovanja, pa sve do dodatnih benefita kao što su profesionalne slike proizvoda, njihovo testiranje, publicitet, pozicioniranje kao društveno odgovorna firma… Sponzori na neki način beleže iskustvo delegata na samoj konferenciji i upućuju ih na aktivnost, tako da je najveći benefit zapravo doprinos u razvoju potencijala mladih i fokus na njih. Na koji način? Obezbeđivanjem nekog vašeg proizvoda po izboru ili uz zajednički dogovor.

Ukoliko je i dalje ideja o partnerstvu apstraktna – predloge partnerstava i više informacija o samom projektu i načinima saradnje možete dobiti na mejlu  ili na nekoj od naših društvenih mreža!